YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

23 januari, 2011

Så fin så det gör ont

. 23 januari, 2011


3 från Dej till Mej:

Pennylane sa...

Hej tjejen det var inte igår. Vilken sötis på bilden =)

Kram Penny

Janina sa...

Jättefin är han!!

Hej förresten :)
Såg ditt inlägg i min blogg nu om lärarutbildningen. Ja det stämmer att jag läste i Växjö. Jag läste till tidigare-lärare. Det betyder att jag får arbeta i allt från förskoleklass till 6an. :) Det heter ju inte låg, mellan och högstadium längre. Men är på väg tillbaka till det.
Att vara lärare är helt fantastiskt. Jag älskar det och har inte ångrat mitt beslut en sekund! Nu har jag ju inte jobbat så länge men det är helt fantastiskt! Tänk dig själv att få väcka lusten att lära hos en liten individ, eller att se dem förstå hur alla de där klumelurerna kan bli ord. :)

Vill du veta något särskilt så hör av dig. :)
Finns på facebook också :)

Kram

Trasdockan sa...

Å så söt han är! ♥

Skicka en kommentar