YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 januari, 2011

Hoppla hoppla!

. 03 januari, 2011

Go kväll!

Där ser man...2 blogginlägg-2 dagar i rad?! Milda Matilda!
Flera flera månader sedan det hände sist.
Vet inte riktigt vad jag ska rapportera direkt...
"Lillprinsen" ligger i sin säng och småsnackar. "Lillfröken" ligger härintill mig och kämpar ihärdigt emot John Blund. Allt för att vara uppe lite extra med mamma. :)
Kommer så väl ihåg det där från när man själv var liten.

Idag var första dagen på mitt eller till o med vårt nya liv.
Vi klarade det.
MED bravur!
Hann i tid utan hystersik stress till BVC och första vaccinationen för "Lillprinsen".
Hem igen och köra ett gemensamt race med undanplock och tvätt. Tog inte alls lång tid så vips var hela huset i fint skick.

Och minsann, ett halverat kalori-intag lyckades vi med också.
Förhoppningarna finns om en sommar utan skräck för sin spegelbild....

När "The Man" lämnade oss för jobb var tanken att vi bara skulle ta en powernap,
jag och barnen , men det blev visst en 2 timmars alldeles för sen middagsvila.
Därmed rök vår promenad som vi planerat skulle bli en vana med råge.
Vi kör en dubbelt så lång promenix imorgon då. :)

Kvällen har varit supermysig.
Jag och "Lillfröken" har fått lite extra mamma/dottertid. Kunnat sitta och leka med henne lite mer på hennes villkor då "Lillprinsen" har sovit ovanligt mycket under kvällen.

Saknar "The Man" hysteriskt mycket ikväll. Önskar vi kunde få lite mera tid, han och jag också.
Man skulle kunna klona sig...som man brukar säga.

Längtar till min 30-års dag...ja, tänk att efter min för tidiga 30årskris, att jag faktiskt kom att längta efter den dagen.
Då lämnar vi allt och rymmer med barnen. "The Man" har fått ansvar för vart, hur, när.
Can´t wait!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar