YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

10 februari, 2011

Hurra till mig om jag är klar till maj- till NÄSTA år...

. 10 februari, 2011

Kaffe, filt och laptop i soffan.
"Lillprinsen" sover och "The Man" och "Lillfröken" är på Buslandet i Lagan.

Jag och "Lillprinsen" vinkade hejdå till käraste "Gladys" för en stund sedan. Fina "Gladys". Önskar att jag tog bättre vara på vår vänskap. Hon är så bra. Behöver mer "Gladys" i livet.

Dagen började med "Lillprinsens" vanliga "Godmorgon-mitt-liv-är-en-fest"-joller. Klockan 05.15. För min del får han gärna vänta med att sjunga till iaf 07.
Han är som allra lyckligast just där o då; runt 05-slaget. :) Tok!

Just när jag gett upp om mer sömn somnade han om och jag hann få ett par timmars sömn till. Tack o lov!
Efter att "Lillfröken" åkt till dagis gav jag mig på matten igen.
DRA MIG BAKLÄNGES.....Jag har tappat modet. Hurra till mig om jag är klar till maj- till NÄSTA år...

Antar att jag borde stänga av musiken nu och flytta vidare till matteboken va?
Jepp...

3 från Dej till Mej:

Pennylane sa...

Ja jag blev väckt 12 på natten av en man som hoppade upp och började klä på sig och stressa. Vad gör du undra jag, jag ska till tvättstugan säger han. Han trodde det var sju på morgonenn och drömt att klockan ringde ha ha ha

Ja är det inte ungarna så är det gubben :)

Lycka till med matten, inte mitt favoritämne direkt :P

Kram

jessica73 sa...

Jag är "impad" över att du pluggar...lämnar mobilnumret till din man nästa vecka. Vi jobbar ihop då. Ha en bra helg och va rädd om dig! Kramar Jessica

LindaK sa...

Du skulle bara våga ge upp dina studier!!! Jag kommer körandes i 200 i min "mopedbil" och tvingar ner dig i boken om du skulle ge upp!!! Bara så du vet! ;) Du klarar detta!!! Och ja, vi får snart ta en fika igen eller kanske en promenad när vädret tillåter! (vägrar gå ut i kylan) Ses snart igen KRam

Skicka en kommentar