YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 februari, 2011

Stolt

. 09 februari, 2011

är Hannah över mig och jag över mig själv också; nu är jag igång med att läsa upp min matte.
Söta matteläraren trodde att jag kunde vara klar till Maj.
Maj??? Jag som fasat för att inte hinna bli klar till oktober då det är dags att söka till högskola.
Jag är så sjukt mallig för att jag är igång. Laddad till tänderna!

Började förmiddagen med visit på haganäs och inskrivningen. Hemma igen rusade timmarna och vips var det dags för föräldraföreläsningen Ömsesidig respekt. Första träffen idag.
Jag och "S" anmälde oss till den här föräldrakursen på 7 träffar. Innehållet är fantastiskt. Ser verkligen framemot de resterande 6 gångerna. Antar att jag kommer nämna mer om det framöver.
( här finns lite kort om Ömsesidig respekt)

Imorgon väntas träff med "Gladys" för mig och "Lillprinsen" medan "Lillfröken" kommer få en tokmysig dag med "The Man"; direkt efter dagis far dom till Ljungby och leklandet där.

Snabba rader fick det bli.
På återseende!:)

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

LEkland i Ljungby??? va har jag nu missat, ja så är det väl när man int ehar ngn koll på omvärlden ;)

Grattis...hihi eller va man säger. Va bra gjort av dig att börja matten nu. Stort lycka till tjejjen!
Kram

Skicka en kommentar