YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

01 februari, 2011

KAPOFF

. 01 februari, 2011

Den ursprungliga planen var att jag skulle gå och lägga mig så snart barnen somnat men nu sitter jag här ändå, efter att ha stoppat om dom båda.
Bli nog att jag väntar uppe på "The Man" ändå,
precis som vanligt.

Då "Lillfröken" inte varit på dagis sedan i torsdags fick vi försöka klura ut någon aktivitet utöver de vanliga rita, måla, dockleksaktiviteterna.
Första tanken var "kyrkis" men vi försov oss i morse så jag orkade inte stressa ikapp utan valde att ta det lugna gatan istället.

Efter att vi vinkat hejdå till "The Man" bylsade vi på oss och drog iväg med vagnen.
Ganska nära finns 2 olika lekplatser. Jag och "Lillfröken" pratade i mun på varann om hur högt hon skulle gunga och hur vi skulle leka i snön. Hur vi skulle gunga på elefanten. Vem som skulle styra i den dära bilen och vem som skulle sitta där bak.
Jovisst, väl framme står ju lekplatserna kvar där de alltid stått men OMÖJLIGT att ta sig fram med vagnen. Och hur gärna vi än ville leka där ville vi ju inte lämna lillebror alldeles ensam vid vägkanten.
Blev att gå en sväng och sjunga högt i vagnen och istället ta igen den utlovade gungningen hemma på trädgården istället.

KAPOFF!!!
Godisbegäret från helvetet slog mig på truten...F-n!
Blir att rota i skafferiet. Eller gå och sova.
Jag klurar på den...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar