YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 januari, 2012

Åter vid liv

. 13 januari, 2012

antar jag.
2012 började på sista tänkbara önskvärda sätt. Eller ok, ett av de värsta tänkbara...Tänk, ibland ställs man inför saker i livet och man tror aldrig man ska överleva. Man våndas nästan tills man går sönder. Och jag gick nog sönder. Jag kunde inte äta med någon reda, inte sova, inte prata eller vara...Allt tappade på nåt sätt sitt värde.

Men, jag är starkare än jag trodde....för nu vet jag att jag tar mig ur det här också. Det värsta är över.
Ibland ställs man inför val där båda ( eller alla) beslut känns fel, men trots det, vet jag att jag tog rätt beslut. Jag följde mitt hjärta....

Det kommer ordna sig, det här också.

Tack alla som lyssnat, som brytt sig, som rått mig, som tröstat, som funnits där. De flesta bekymmer går att lösa med rätt människor omkring sig.

2 från Dej till Mej:

Heidi sa...

Oj, jag har verkligen missat nåt i din start på året.. =(

Trasdockan sa...

Ja livet skall verkligen pröva en flera gånger...om å om igen. Skönt att du känner att du är stark! då kommer man fanimej långt! Kram på dig gumman!!

Skicka en kommentar