YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

05 januari, 2012

Jag säger inte att jag är perfekt

. 05 januari, 2012

och folk stör sig på mig med...men nu ska jag klaga...
Jag stöööör mig på tröga människor.
Jag stööör mig på folk som tror dom har koll men inte har det.
Jag stör mig på folk som är elaka och tror dom själva gör det rätta.
Jag stör mig på folk som använder felaktiga ord. Om du ska använda ett ord, använd det vid rätt tillfälle. Även om två ord likar varandra kan de betyda 2 helt olika saker. Och man kan uppfattas som "mindre" intelligent om man blandar ihop två ord.
Jag stör mig på folk som är saktfärdiga.
Jag stör mig på folk som praaaaaaaaataaaaaaaaaaaaar sakta.
Jag stör mig på folk som stör sig på andra.
Jag själv? Att jag precis gör precis det just nu? Ja men det är ju en helt annan sak...;)
Jag stör mig på att folk retar sig på att andra människor tar plats. Det vet vi alla...det handlar bara om avundsjuka...att personen ifråga vill ta den platsen själv.
Jag stör mig på vuxna människor som beter sig som mobbare. Och har x antal barn själv.
Jag stör mig på att folk inte fattar bättre....

Jag stör mig på folk bara....Nu mer än någonsin.
Som en nån skrev:

"Det finns två saker som är oändliga: universum och den mänskliga dumheten.
Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker."

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Hahah du är för underbar!! inte svårt att tycka om dig ;)

Skicka en kommentar