YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 januari, 2012

Det är inte första gången ...

. 16 januari, 2012

jag vill starta ett blogginlägg med orden: "Är det inte märkligt..."
Men är det inte det då...märkligt hur de där bekrymrena trots allt skingrar sig.
Man kan vara på botten, och det var jag, UNDER botten, och idag är första dagen sen nyårsafton som jag verkligen bara utrålar TOTAL LYCKA & HARMONI. Nu flyter allt. Allt.
Jag ska lära mig uppskatta de här stunderna bättre. Ta vara på dom. Det är ju tack vare dom man, trots att att man just då starkt betvivlar det, faktiskt överlever de där förbenade motgångarna. Och i ärlighetens namn...det var ingen motgång jag drabbades av. Det var en sann och hemsk kris. Men trots det, jag står upp och har just nu ett fånigt brett smile över hela ansiktet. och är bara så jädrans galet lycklig. Jag vann!

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Grattis till "vinsten" underbart att läsa :)

Skicka en kommentar