YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

06 januari, 2012

Jag förundras

. 06 januari, 2012

FORTFARANDE över människor...
Men innan jag klagar mer ska jag tacka SÖTASTE TESSILOOOOOOOO! för dina söta kommentarer. Tycker det är så häftigt att någon över huvudtaget läser min blogg för det första. Och för det andra personer som tar sig tid att lämna kommentarer. Och T är en trogen kommentarslämnare. Och alltid lyckas du komma med någon hjärtlig tanke. Söta du! Hoppas vi en dag hinner ses i verkligheten, utanför våra bloggvrår. :)

Åter till klagandet...
Som jag nämnde idag...Dagens dumhet slutar aldrig förvåna mig. Men även idag hopapde ett "MEH!" ur munnen på mig. Jag vet inte hur folk tänker...Tänker man inte efter före man ger isg in i nåt? Och tror man att detta något ska anpassa sig efter individen? Nä...det är alltid individen som ska anpassa sig efter något. Mosa in det i skallen...

Himmel...ja, inte för att jag är någon godhjärtad person som alltid tänker fina och goda tankar om hela världens befolkning, men ja...jag erkänner, på sistone har jag blivit en satmara. Och då klarar jag av puckon mindre än vanligt.

Tur att det finns så många guldkorn omkring mig också! AJ LÖV JO!

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Åååå men sluta...jag börjar ju lipa...det gick en ilning i mitt hjärta nu. Jag tkr int ejag gör så mkt, men när det finns en människa som jag VET är bra, fin, ärlig, har ett gott hjärta, öppen, trygg, älskvärd, sann rakt igenom då tar jag vara på det. De är inte så många...du är ju en av dem å jag tkr om dig. Man blir så glad av att se dig, prata med dig...så är det bara. Det hade nog de flesta gjort med, dessutom tkr jag det är roligt! Jag kan känna å vet att du blir glad å att det betyder ngt för dig å då vill jag göra det ännu mer. Känns bra att få göra en annan glad, fast det är så lite man gör...eh, förstod du nu mitt schwammel??
Goaste kramen till dig!!

Skicka en kommentar