YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 maj, 2012

Att älta saker

. 28 maj, 2012

är nåt jag är FÖR bra på.
Det finns personer som sista tiden tagit upp för mycket tid i mitt huvud.
Jag är sårad och besviken. Och arg. Kanske mest på mig själv för att jag la ner tid. Och förtroende.
Personer som egentligen är ganska trasiga människor som måste använda andra personer för att må bra själva. Och som sedan lämnar en persons liv utan att ha stake att reda upp saker. Fegt drar de åt andra hållet.
Du som troligen är inne på bloggen och hoppas bli omnämnda på just det här sättet, att du tar upp min tid trots att vi inte hörs av.
Och ja, du vann i just den bemärkelsen...trasiga du. Sorgliga jag. Men det största fel jag gjorde, var helt enkelt att tro att du hade ärliga avsikter. Som du sa. Som jag litade på. Det var allt.
Besvära dig inte med tid på mig mer.
Jag sopar upp det här själv och hoppas jag slipper sådana som du i fortsättningen.



0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar