YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 maj, 2012

Visst visst, eller hur eller hur...

. 29 maj, 2012

Nu har vi ÄNTLIGEN enats om färg på nya soffklädslar. Och ja, vi trotsar alla rekommendationer- vi tar vita trots två barn. (Jag veeeeeeeet, jag kommer ångra mig sen men låt oss leva i nuet liksom. Till första smutsen upptäcks iallafall....) 

Och jag inser liksom då att jag behöver en ny stol. Med fotpall. En sån där som man ser så klok ut i när man läser en bok framför brasan, när sambon precis serverat chokladmjölk med grädde, när barnen frivilligt gått o lagt sig alldeles själva....o det regnar köttbullar....Ja, men ändå...
Men visst, visst, visst....kan du se mig sitta o filosofera och komma till MASSA kloka insikter i den här stolen med tillhörande fotpall!

Eller hur? Eller hur? Eller hur? 
Lika grann ute som inne! Och jag vet att just en sån dära vill bo hos mig!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar