YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 oktober, 2011

Blogglista!

. 28 oktober, 2011

Nu var det min tur att bli utmanad av Tessilooo att svara på några frågor och sedan utmana ytterligare fem bloggare att svara på samma frågor!

När ingen ser eller hör mig - klurar jag nog mest i min ensamhet. Kanske pysslar med nåt. Eller hämtar andan. :)
Jag går aldrig hemifrån utan -mobilen, mobilen, mobilen!!!
Min blogg heter som den gör för att - jag kallade mig själv Kitty, men namnet var taget på ett annat forum och då vände jag helt enkelt på Kitty----->Yttik. The wiiild cat...Tja...jag vet faktiskt inte. Nåt tokspel antagligen. :)
Om jag vågade skulle jag - ta mer plats. Och våga ta mig och familjen vidare ut i världen. Men jag gillar mamma för mycket.
Om tio år kommer jag att - arbeta som vårdadministratör, förhoppningsvis är jag någon typ av ledare, kanske avdelningschef? Drömmer om ett nytt trähus! Kanske då?

Vilka jag ska utmana...Jag har ju bara EN blogg att be dra listan vidare, Glaaaaadys! :)

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar