YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 oktober, 2011

Vilka fina vänner

. 14 oktober, 2011

jag har omkring mig...
Linda/ "Gladys"; vi kommer nog hänga när vi är 80 mä. Om vi så alltför sällan ses, hur skulle jag klara mig utan dig? Jag kopplar bort saker på nåt skönt sätt med dig? Jag är mig själv, helt på riktigt, med dig.
Hannah: Mitt "liksom". Du skrattar så du kiknar åt mina skämt. Min humor hade inte existerat utan dig! Och shiiit, du är klok. Klokare än mig.
Biborka: att du tar dig tid att lyssna på mitt malande. Jag fattar inte hur du orkar? Men oj vad mycket jag behöver dig som bollplank....;)
Min nyfunna vän Mikaela: En bättre kopia av mig själv. Vi kompletterar varandra så himla bra. Få människor kan lyfta andra utan att det blir smöreri. Men Mikaela, hon kan det där. :) Skolan hade inte alls varit samma sak utan dig! Så himla glad att jag träffat dig o att du är just DU!

3 från Dej till Mej:

Tess sa...

Jag kan tänka mig att de tänker å känner samma sak om dig...du är en underbar människa!!

Anonym sa...

Underbara du, klart vi tycker samma om dig på ALLA punkter! Jag kan skatta mig lycklig som hittade er på stationen där i Östersund. Tack för att jag fått lära känna dig. Kramar Mikaela

LindaK sa...

Kitty, vi kommer vara bästa vänner när vi e 100 också. Tror vi kommer ha ganska kul då...vet vi inte vad vi pratar om idag så kommer vi definitivt inte komma ihåg något sen =) hahah men kul skall vi ha!!!Kram

Skicka en kommentar