YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 oktober, 2011

Stormen har lagt sig

. 28 oktober, 2011

och det har infunnit sig lite mera lugn i båten. Dock vet jag inte om jag gillar stormen bättre än lugnet?
Jag vet inte...
Hursomhelst:
skolan kör på i ångande fart. Så himla kul, o så himla högt tempo just nu! Jag vill göra allt till 100 % men får sänka kraven om jag ska hinna med i studietakten. O det känns sådär...
Men det finns inga alternativ. Det är detta jag vill o SKA göra. Inget snack om saken!

Idga har barnen varit hos frissören. Så himlans granna i håret så det är inte kloookt! O om exakt en vecka är det äntligen min tur! Dags att bli av med min beiga hårfärg! :) Nä, inte mörk, men utväxten är skräckinjagande så det får blekas minsann.

Nä, nu gräva i godispåsen o ta tag i kvällsplugget!
Adios!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar