YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 mars, 2012

Bloggen o jag

. 15 mars, 2012

verkar kila stadigt nu. Och saken är den att jag egentligen inte har tid till att äta, duscha, sova, umgås och DEFINITIVT inte blogga just nu.
Åker till skolan på måndag och har två stora tentor. Borde därmed plugga. Men min hjärna vägrar acceptera det där.
Den vill göra mer spontana saker. Som inte kräver disciplin. Typ kolla smink, parfym o kläder. Eller grunna på vilken färg jag borde köpa på mina andra Converse. Mina röda är liksom nya stora kärleken.
Jag har aldrig nätshoppat så mycket som de sista två veckorna när jag egentligen startat datorn för att plugga. Det är sjuuukt! Så priset av att hitta det man vill bli när man blir stor ska liksom straffa mig med att jag blir shopoholic??? Som jag alltid sagt- det finns ingen rättvisa i världen.



0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar