YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

04 mars, 2012

Snaaaart

. 04 mars, 2012

kan jag säga hejdå till min komplex för mina tänder.
Jag har hittat drömkliniken.
Äntligen ska jag bleka mina tänder så de blir vitare än vitast. För min del får de gärna skifta neonblått. Spelar igen roll!
I alla år har jag HATAT mina gigantiska tänder. Jag avskyr alla foton som dyker upp (oftast på fyllan o villan då jag glömmer bort att knipa igen käften) och jag ser de gigantiska tänderna.
MEEEEEEEEEEN....nu har jag gjort en dela med mig själv. När jag väl blekt mina tänder ska jag le det bredaste leendet. DYGNET RUNT! Jag ska liksom slå de där Colgatebrudarna med bravur.
När det blir av vet jag inte exakt. Fullt upp med skola, praktik och förhoppningsvis sommarjobb. Men absolut senast till hösten ska jag nocka er allihop med mitt perfekta kriiiitvita GIGANTISKA leende!

1 från Dej till Mej:

Heidi sa...

Åhhh, det gör så ont så ont efteråt, i ett dygn typ. Det e som dom värsta ilningarna du nånsin kan föreställa dig å du tror att hela huvet ska gå sönder.

Men det blir fint. =)

Skicka en kommentar