YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 mars, 2012

Men hjärnan full av virrvarr

. 24 mars, 2012

Tanke 1:Jag har en liten låtsasvärld.
Den verkar komma o gå. Ibland är den inte alls intressant...men så ibland trillar jag dit igen.
Jag gillar den. Trots att den inte rimmar med verkligheten.
Det är ganska mycket som är annorlunda där bara.

Tanke 2: Ljug inte mer än att du kan hålla reda på dina lögner. Det blir liksom hyfsat pinsamt när de där lögnerna uppdagas...

Tanke 3: Och jag har insett att det är dags för mig att lära mig att varva ner. Jag är just nu världens mest upphypade typ.

Tanke 4:Ja, shit pommes...det är sorgligt när illusionen brister. Men ja...kanske nödvändigt. Jag vet inte.

Tanke 5: Fortfarande helt såld över vilka UNDERBARA människor som fortsätter dyka upp i mitt liv. Vart hittar jag alla liksom???








0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar