YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

11 mars, 2012

Ibland undrar jag

. 11 mars, 2012

om jag är riktigt klok...
Alltså jag vill inte vara klok jämt...Och inte nödvändigtvis den vassaste kniven i lådan...Men ibland säger jag saker som kanske inte är de smartaste. Sådana där saker som låter bra i huvudet, men sen väl sagda...nja...det blir inte alltid så bra.

Efter veckor fyllda med shopping, städ och viktiga nöjen avrundat med en rejäl fest finns det numera ingen återvändo. Nu har jag en vecka på mig att plugga inför T V Å tentor.
Fast det har varit otroligt roligt att förgylla dagarna på massa kul saker bara gjorda för att undvika just tentaplugg. Det har verkligen varit värt det. Har ju liksom fått i princip en ny garderob, massa paket på väg hem t mig och så har jag fått avnjuta massa galet umgänge.
Kan behövas när jag nu i dagarna sjuuu, förbi midnatt, får sitta alldeles allena med mitt kaffe och mina 455431589 olika papper som ska nötas in.

Adios!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar