YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

07 februari, 2012

ÅÅÅÅh vad jag uppskattar

. 07 februari, 2012

vänner som plockar fram min humor!
De flesta dagar om året går jag runt och funderar på vart på vägen jag tappat den dära humorn. Humorn som fått folk att kikna av skratt. Min självironi och mina låga skämt.
MEEEEEEEEEEEEEEEEN....då finns det plötsligt vänner som plockar fram de där bitarna igen. Vänner som är så roliga så jag skrattar i min ensamhet och plötsligt smittar liksom deras humor av sig. Och när jag väl börjar kan jag inte sluta. Jag vill bara tramsa hela tiden. Tills jag har så ont i magen av alla skratt och är alldeles slut! Fråga mina syskon....de orkar inte med ett uppstimmat jag;  " för du ska aaaaaaaaaalltid vara värst".
Japp, precis så...

Jag älskar att jag hittat min nygamla vän Heidi! Hon är precis likadan som jag! Och hon lockar till skratt precis hela tiden. Och hon får mig själv att tycka att jag är hysteriskt rolig.  Så härligt det är med likasinnade! 2 nötter gör att två nötter slipper vara ensamma liksom. :)

1 från Dej till Mej:

Heidi sa...

Hahahah! Men fiina du! Hahaha! Du e ju hysteriskt rolig. Det ska du inte behöva ha andra till att inse. =) Kolla på mig liksom..jag skrattar allt som oftast åt mina egna skämt. Oftare än andra, tror jag. Fast jag tröstar mig me att dom flesta helt enkelt inte förstår skämtet. ;)

Skicka en kommentar