YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 februari, 2012

Ibland har jag lust

. 14 februari, 2012

att dänga nåt hårt i skallen på dig.
Ibland vill jag bara skrika rätt ut.
Ibland gör du mig galen! Så där arg som jag inte kan tro att jag kan bli.
Ibland är du bara för tradig.
Din saktfärdighet gör mig knäpp!Rosenrasande faktiskt. Du vet att saker ska gå fort i min värld.
Att du alltid ska stå med båda fötterna på jorden, aldrig sväva iväg stör mig.
Att du är rädd för förändringar gör mig också sur.
O när du inte fattar mina skämt eller avgudar min humor, lika mycket som jag...hallå? Jag är hysteriskt kul. Alltid. Hajja liksom.
Men...
ingen känner mig så väl som du.
Ingen vet så mycket om mig som du.
Ingen dömmer mig så lite som du.
Ingen vet vad jag behöver så mycket som du.
Ingen ställer upp så mycket som du.
Ingen finns där, dygnet runt, som du.
Ingen ger mig en sådan trygghet som du.
Ingen kan fånga upp mig när jag svävar iväg så som du.
Ingen kan få mig att stanna upp o gilla läget så som du.
Ingen kan killa mig på ryggen så som du.
Ingen kan se på mig och utan ett ord ge mig den känslan som du kan ge med bara en blick.
Och ingen i hela världen hade kunnat ge mig så fina barn som du.

Även om du gör mig knäpp titt som tätt, så älskar jag dig så fantastiskt mycket.
Tack för att du har valt att dela ditt liv med mig.
Jag älskar dig!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar