YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

04 april, 2012

Så nära väggen man kan komma

. 04 april, 2012

är jag!
Jag är tom, slut, finito o bara heeeeelt färdig.
Jag har haft 110 % motivation och fokus sen augusti på skolan. Men nu har det tagit TVÄRSTOPP!
Tack o lov skrev jag årets sista tenta idag. Så nu har jag bara två uppgifter kvar innan sommarlovet. Men innan dess så är det 7 veckors praktik. Ska bli så otroooooooligt roligt!

När praktiken är slut återstår det en veckas skola kvar följt av 3, tre...alltså T R E MÅÅÅÅÅÅNADERS ledighet. Jag har fått två erbjudande om sommarjobb. Jag hade VERKLIGEN velat vara ute i yrket i sommar, men eftersom båda erbjudandena gällde de veckor som barnen är lediga och ENDAST de veckorna valde jag att tacka nej.

Detta är enda året jag är GARANTERAD att få vara med mina barn och sambo under en hel sammanhängande semester. Visst är det typiskt att båda erbjudandena inföll under just de 4 veckorna andra delen av familjen har semester, men ja...Jag kan inte välja bort familjen. O definitivt inte när jag under ett år gått med konstant dåligt samvete, dygnet runt.
I sommar vill jag bara vara. Göra allt barnen vill. Inte behöva planera.

Ge mig sommar och massa tid med mina ljuvliga små! NU!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar