YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 januari, 2010

Älskling

. 19 januari, 2010



Kom bara närmre.
Du ska få mitt hjärta.
Du får mina färger.
Dom får dig att skratta.

I ljuset av solnedgången.
Nere vid hamnen.
Till ljudet av fågelsången.
Höll jag dig i handen.

Du påminner mig om,
en ängel i himlen.
Du får mig att vända.
När jag dras med vinden.

Jag ser att det är dig min älskling.
I alla faror.
Men tiden vill ha förändring.
Och drar i sär oss.

Jag vet inget värre.
Än att din kärlek mista.
Du skulle vart här med.
Vi har delats i mitten.

Och med salta tårar i rösten.
Tog vi ett avsked.
Vi gråter och tröstar ständigt.
Vi får ingen kärlek.

När vi är tillsammans älskling,
är saker inte alls så kämpigt.
När vi är tillsammans älskade,
är saker så mycket enklare.

När vi är tillsammans älskling,
är saker inte alls så jobbigt.
När vi är tillsammans älskade,
är saker så mycket enklare.


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar