YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 januari, 2010

O så en lista....

. 09 januari, 2010

Passa en lista?

1. Var hittade du den här listan? Guess who...? Tessilooooo!:)

2. Var är dina föräldrar födda? Mamma är född i Finland . Pappa...? Jag vet inte var exakt, men svensk är han.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Eh...minns faktiskt inte.

4. Vilken är din favoritrestaurang? Hmm...

5. När badade du i en pool senast? Räknas "Lillfröken"s pool? I så fall i somras. Annars var det inte sen semestern i Turkiet -04 eller när det nu var.

6. Har du varit med i någon skolpjäs? 9;ornas spex...räknas det?

7. Hur många barn vill du ha? 3-4 om man får önska...

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dödsmetall...Jäklar....Ryser nästan av skräck vid blotta tanken...

9. Har du bestämt dig för vad du ska göra i framtiden? Nej...Jag bara drömmer.

10. Vad har du för TV-kanaler? En massa olika!

11. Har du åkt moped någon gång? Nej, jag tror inte det? Jag är livrädd för allt på 2 hjul, utom cyklar. :)

12. Har du busringt någon gång? O ja! Jag och "Anjeska" är outnämnda gamla proffs på det där!

13. Har du fått felparkeringsböter? Nix.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag har åkt paragliding. Du kopplas på på en fallskärm och åker upp i luften APHÖGT och dras efter en båt. Shit vad rädd jag var!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet?

16. Har du en egen trädgård? Japp

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ior tror ja.

18. Kan du alla orden i nationalsången? Nix

19. Badkar eller duschkabin? Både och

20. Den bästa filmen du såg? Som sagt..."Möt Joe Black"

21. Favoritpizza? Paradiso med räkor

22. Chips eller popcorn? Faktiskt inte förtjust i något av det...Chips låter för mycket och popcorn fastnar bara i tänderna.

23. Vilken färg på läppstift använder du? Nada. så fall något ljust rosa läppglans.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha!

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? O ja..flera stycken....eh...nä.

26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Oj...jag minns inte???

28. Favoritchoklad? Ljus choklad. GE MIG!

29. När pruttade du senast? Fina flickor pruttar faktiskt aldrig!

30. När åt du en hemodlad tomat sist? Haha! Eh...hm...eh...

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Tror inte det

32. Är du bra på matlagning? Nej! Usel!

33. Klarar du att tanka själv? Ja, fast jag får ångest av att tanka? Fattar inte? tycker det är otäckt? Tycker det är jobbigt med bilar som står o väntar och personer som står o tittar...?
Så jag brukar faktiskt tvinga "The Man".

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, men oj vad nära jag varit...

35. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Uniform? "Willys"-klädseln kanske kan räknas?
3
7. Vad var det senaste du handlade? Mina morätter tror ja... bland annat.

38. Har du kräkts offentligt? Nej, jag tror inte det.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Med kärlek kommer man längre

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Absolut!!

41. Har du ringt något betalnummer? Japp. Till tv- vann 2000 kronor.

42. Kan man vara vän med sitt ex? Tror det?

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Måste varit lilla "Rutis" när hon föddes.

44. Hade du mycket hår som liten bebis? Japp

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Jag som bara maler...

46. Vad har du i din väska? Vad har jag INTE i min väska snarare...?
En av "Lillfröken"s mockasiner, headset till mobilen som jag aldrig använder, kalendrar 2 st, tändare, pennor, en blöja....för att nämna en bråkdel...

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Olika procedurer varje kväll

48. Vad är du tacksam för idag? Vänner och familj. Och över mig själv. Märkligt när jag tänker tillbaka...jag har banne mig tuffat till mig en del sen förr.









0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar