YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 januari, 2010

Aj löööv listor :)

. 09 januari, 2010

Kära Tessilooo har ofta skojiga listor.

3 saker

Tre saker jag inte förstår mig på:
• Haha! Matematik var det ja, Tessilooo. :)
• Politik
• Geografi

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
• lampa
• mobil
• kaffekopp

Tre saker jag gör just nu:
• dricker kaffe
• klurar
• sitter med benen i kors

Tre saker jag kan:
• oroa mig för saker i onödan
• måla en del
• drömma

Tre saker jag inte kan:
• laga mat
• teckna djur eller porträtt
• köra moped

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
• hjärtat
• kloka människor som vill dig väl
• din familj

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
• att våga
• fokusera på NUET inte i går eller i morgon
• skulle vilja kunna måla allt allt allt

Tre favoriträtter:
• Tacos
• Det mesta av "The Man"s mat
• Pizza, vilket jag inte ska äta förrän september igen!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar