YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

05 januari, 2010

Bara för mig själv

. 05 januari, 2010

en stund. Oj, vad jag behövde det?
"Lillfröken" sover och "The Man" skulle skjutsa en kompis.
Jag får chans att bara vara. Lyssna på musik, "Som jag hade dig förut"- vackert, och andas.
Inte förrän nu, när jag sitter här inser jag hur mycket jag saknat det här. Och hur mycket hela jag behövde den här lilla stunden.
Varit fullt upp så länge nu.
Massor att fixa och sen kom sjukdommar och sen ännu mer att fixa.
Jobbade första dagen idag sen annandagen. Gick bra, förutom cirka 15 hostattacker...
Och på kuppen blev jag tokarg idag.
Men jag lyckades bita i hop i sista sekund...innan grodor hoppade ur munnen.

Mina fina krya-på-dig-gardiner kom idag. Tvingade hit mamma och sy dom. :)

Och en sväng på vårdcentralen har vi hunnit med. Pencillin till "Lillfröken" som har någon form av öroninflammation.

Nu kan vi få bli friska här tycker jag.

Har massor jag vill skriva men allt är jättesnurrigt just nu.

En annan gång.




0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar