YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 januari, 2010

Finito

. 14 januari, 2010

i mössan är jag!
Utbildning på jobbet, hem o kasta i mig nåt att äta på stående fot för art sen leka järnet med "Lill-fröken". Hon har fått för sig att det är JÄTTEKUL när mamma låtsashostar. Detta innebar förstås att jag fick låtsashosta i cirkus 60 minuter konstant.
Det i sin tur, gav mig huvudvärk som belöning för att jag fått min söta dotter att kikna av skratt.
För att få henne att glömma hur kul låtsas-hostande är fick jag locka henne att bada badkar. ÄNNU en hit! Massor av skum och bada allt som råkar befinna sig i närheten.
I all iver var jag på vippen att tappa min mobil rätt i vattnet. Den svävade mellan liv o död men jag var snabb- för en gångs skull- och undvek missöden.
Efter bad var min tanke SOFFA...men "Lill-fröken" hade andra planer. Dammsuga med sin nya dammsugare, kasta leksaker kors och tvärs, kittla mamma under foten, springa fram och tillbaka x antal gånger från vägg till vägg...:)

Hon har bara sen i måndags, sen inskolnings start, förändrats otroligt mycket. Börjat "spexa" otroligt!
Nya favoritordet är OJ. Ojojojoj! Och förstås "Tuta"- vilket hon visst kallar nappen.
Fullt ös i stugan!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar