YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 januari, 2010

Min bästis

. 24 januari, 2010

har kommit i kläm...

Jag har lagt all energi o varje sekund på sambo o tösabit! Har inte hunnit med min egen mamma, syster, bror o syskonbarn heller!
I går tog jag tag i mitt dåliga samvete och var hemma hos lilla mamma mellan 15.30- 18 med "Lillfröken". Nu ska jag bättra mig helt enkelt.

Kikade in på bästisen "Gladys" blogg och möttes av det här : http://lindakajsson.blogspot.com/2010/01/battre-idag.html

Jisses! Var evigheter sen vi sågs. O varje gång vi väl ses pratar vi hysteriskt om att vi måste bli bättre på att ses och att nu, nu får det inte ta så lång tid till nästa gång. Men så är vi här igen.
Men "Gladys" är ändå den bästa typen vän...aldrig ger hon mig dåligt samvete och jag vet att oavsett om det går 2 timmar eller 6 månader innan jag hör av mig så finns hon där. Precis lika glad som vanligt!

Hoppas att vi kan hitta en dag här i veckan som passar oss båda för en träff!

Och annars då på torpet?
Inskolningen är avklarad och i morgon börjar allvaret. Mellan 11-15 ska "Lillfröken" vara på dagis medan jag och "The Man" jobbar. Håller tummar o tår på att det går som en dans i morgon också. O alla andra dagar också...( I KNOW...önsketänkande)

Annas har helgen inte bjudit på några speciella aktiviteter. Har jobbat och därefter mestadels latat mig på soffan. Antar att det blir ja o den där soffan så gått som resten av kvällen också.

Dagens hemlis:
Klurar på hemlisar med en hemlig kompis. Jisses så spännande!!!



1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Hej hopp!=) Jag jobbar til 17 mån tis sedan tränar jag till 19...är det för sent där efter? jag kan komma bort till dig en sväng eller om du kommer till sunnerbogatan...ons=kvällsjobb=( tors efter 18.30? fredag=kvällsjobb samt jobbar helg lör och sön=(

fan... ingen tid kvar...men hur som helst kan jag när som annars=) Hoppas allt är toppen där borta=)
Vi åker den andre...
Du, det är speak easy på fre och lör förresten... kram

Skicka en kommentar