YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 januari, 2010

Godisbegäret

. 16 januari, 2010

från helvetet har tagit över min kropp!
Håller på o få spaaader! Visst brudtärna- en enorm ära- men att nästa få hungersdimmor o tro man är med i "Robinson"...det är en baksida av kommande bröllop!

Hade sett fram emot fårn besök av "Anjeska" med familj, men efter lite velande blev klockan för mycket och de bestämde sig för att stanna hemma.
Som tröst kom "Biborka" och gänget på en kopp kaffe och "Lilleman W" och "Lillfröken" lekte som froma lamm.

Har varit en lat men ändå halvpysslig dag!
Fotoväggen i hallen blev klar, åtminstone med de ramar jag än så länge har, färgen som jag ska måla om "Lillfröken"s kök med är inhandlad , tre tavlor har snickrats i hop till en tavla...dax för nytt tyg att klä om tavlan med bara...

Tiden mellan nu och sängdags lär bestå av förhoppningsvis en film och en delad filt. Och förstås...min röst på repeat:
Jag har faktiskt inte varit så här godis-sugen någonsin tidigare i hela mitt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar