YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 december, 2009

Barn blir trötta av att vara ute och rusa i friska luften...

. 03 december, 2009

säger dom.
Jag vill tillägga en sak; det blir vuxna också!
Har haft teamdag med min grupp på jobbet idag.
Jag som drog på mig understället under mina leggings och tog "The Man"s jacka med hopp om att skyddas från kylan...Men , misstänker att jag fortfarande är blåaktig om snoken.
Vi hade en superkul dag! Massor av skratt och galna upptåg. Hannah skrattade så hon grät si så där 15 ggr. :)
Alltså shit vad jag är festlig! Vore kul om någon mer än Hannah av mina nya arbetskamrater kunde upptäcka det också.

Har äntligen lyckats övertala Hannah om att man ska ta vara p å små saker som får livet att vara lite extra spännande:
Låtsas att du är förföljd/jagad!
Detta räckte för att ge oss båda hjärtklappning och småjogga på parkeringen till bilen och snabbt köra i väg med mål att komma först till stället där vi skulle spendera dagen. Eh...okej, vi kom som bil nr 5 men det var en spännande biltur i alla fall.
Helt enkelt, hitta en sport i allt du gör!:)

Som titeln ger en hint om är jag mör, slut och kall efter dagens utomhuslekar!
Vill bara krypa ner under det gigantiska duntäcket.

NU!



1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Så många gånger jag har tittat på gamla foton och bara lett.=) du, är du sugen på klämma i lite extensions någon dag? =) Jag funderar på att beställa igen=) kram

Skicka en kommentar