YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 december, 2009

I dag...

. 14 december, 2009

I dag har jag sett en person som ständigt ber om mer, men som nu, när denne fått MER, inte riktigt kan hantera det.
Idag har jag sett en person med tråkig attityd.
Idag har jag sett en person som alltid gör mig på gott humör. Och hoppsan, denna personen hade jag motsatta förutfattade meningar om?
I dag har jag sett en person utan leende. Från o med idag vet jag vilken skillnad ett leende kan göra.
I dag har jag sett effekten av en persons frånvaro. Och det var till det bättre?
I dag har jag sett en person förintas. Åtminstone personens självförtroende.
I dag gav en person mig möjligheten att glänsa. 5 minuter i rampljuset. Och jag njöt!

Summa sumarum: Jag ska nog inte klaga ändå...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar