YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 december, 2009

En lista stulen från kära Tessilooooo

. 20 december, 2009

Något som gjorde dig glad igår: Fynden på Lindex
Vad gjorde du kl.08 i morse: vaknade
Vad gjorde du för 15 min sedan: bar in sovande "Lillfröken" till hennes säng
Det sista du sa högt: Gör som du vill
Det senaste någon sa till dig: Jag orkar inte
Vad har du druckit idag:Kaffe
Vad var det senaste du åt: Pasta
Vad var det senaste du köpte: Kläder
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Massvis med snö
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: O JA
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Det händer
Trivs du med ditt jobb: Ibland mer, i bland mindre
Favoritklädsel: Mysbyxor
Favoritlåt just nu: Jul igen med Just D
Vad ser du om du tittar till höger: En mössa...vad den nu gör på skrivbordet???
Vad gör dig glad just nu: Nalkande ledighet
Vad ska du göra härnäst: Lata mig på soffan
Höger eller vänsterhänt: Höger, men alltid önskat att jag var vänsterhänt
Humör just nu: Mittimellan
Sommarplaner: enda mål: EN FANTASTISK SOLBRÄNNA
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nix = tondöv
Morgon eller kvällsmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Nära & kära
Är du kittlig: Ganska
Snarkar du: Nej, säger jag. JO, säger sambo
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: FÄSTINGAR!!!!
Längtar du mest efter just nu: Gissa?!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar