YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

05 december, 2009

Hoppas att det snart blir lite lugnare på torpet

. 05 december, 2009

Saknar min "Gladys". Saknar tiden när vi satt ostört i flera timmar och bara malde om ingenting!
Det var tiden innan arbetsplikt och familj, sambos och 700 måsten. På den tiden var det bara vi, jag & "Gladys".
Ler och tänker på alla G A L N A minnen!

Kröp, okej, något överdrivet, och hämtade "Lillfröken" in till vår säng 06.30 och blev väckt x antal ggr av antingen en fot i ansiktet eller en penna som hon ritade med på mitt ansikte. Pennan funkade inte så jag klarade mig undan krigsmålning.

Vaknade rastlös och när jag inte omedelbart kommer på något att göra blir jag istället passiv och sur.
Men nu börjar det rätta till sig igen.
Ser fram emot att idag måla färdigt "Lilleman W"s väggmålning. Blir superfint!:)
Annars är dagens planer få; "Lillfröken" ska åka och leka med kusinen "I" som hon av galna och märkliga anledningar inte haft möjlighet att träffa sen förra hösten....
Det skiljer endast 2 veckor mellan dom så dom lär ha hur skoj som helst!

Tycker det är så trist att jag har så lite tid för bloggen...Går och kommer på massor av bra och kluriga saker att skriva om men det finns aldrig utrymme för utsvävningar.
Hoppas att det snart blir lite lugnare på torpet.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar