YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

07 december, 2009

Hoho? Jag är här!

. 07 december, 2009

Ja tjena tjena mittbena vad allt är virrigt numera...

Stor eloge till alla konsekventa föräldrar som lyckas få sovrutiner för sina barn.
Här går vi bet så det räcker o blir över!
Inte en sekund innan 22!
Hur orkar hon? Jag är helt slut i bollen och hade gärna kastat mig i säng redan 19.30men tvingar mig att vara vaken bara för att jag ska.

Vart jag hållt hus?
Förutom umgåtts med min superpigga tös har helgen gått till att måla färdigt "Lilleman W"s väggmålning.
Blev jättefint. Och jag lyckades ordna dinosaurier eller ja, drakar...eller typ ödlor som ser SNÄLLA ut. Vore ju en skam att lägga massa timmar på en målning som gör att gossen inte vågar sova på sitt rum efter att faster varit där o härjat.
Men han var nöjd!


I går åkte vi till syster yster och hennes lilla familj. Fika, barnbus och shopping. Äntligen köpte jag skorna jag trånat efter. 199 kronor. Vilket kap!

"Lillfröken" gillade dom också, tydligen. Eftersom hon inte gav med sig så fick dom helt enkelt följa med in i sängen när hon skulle vila middag.
Regler? Vett och etikett? Inte i den här familjen.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar