YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

27 december, 2009

Det bästa till den bästa

. 27 december, 2009

Har inte tid med bloggen...Inte mycket ork heller. Och faktiskt, ärligt, har jag prioriterat bort den lite halvmedvetet sista dagarna. Har ju varit fullt upp och nu vill jag mest av allt bara mysa med de miiiina.

Fortfarande ont i halsen och ligger nog på gränsen till feber, precis som de övriga i familjen.
Men i morgon har vi inte tid att vara sjuka Då tar vi röda faran till the big city Markaryd till pappa/morfar. Dags för sista dagen av julfirandet. Blir julmat och julklappar förstås!
Längtar massor. Mest efter julklapparna förstås!:)

Besviken, idag igen, för att köket som vi ska köpa till "Lillfröken" som pricken över i:et på hennes rum, inte kommit in idag heller...Men i morgon eller på tisdag bör det finnas på lager igen.
Otålig som bara den är jag!
Har en hel lista med grejer jag planerar köpa för att få det perfekta lilla köket till henne.
Ge mig pengar NU!

1 från Dej till Mej:

Agnes sa...

Du har väl ingen anledning att vara avis? Din blogg är ju superfin! Älskar dina knappar/rubriker i svart - skitsnyggt! :)

God fortsättning!

Skicka en kommentar