YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

10 december, 2009

För julen innebär ju frid? Eller?

. 10 december, 2009

Det mesta är mest stökigt och bökigt just nu.
Försöker koncentrera mig på familj och den nalkande julen. För julen innebär ju frid? Eller?

Tackar Hannah för att hon, trots mina utbrott och mitt trista humör, troget fortsätter att skratta åt mina skämt.
Och så glädjs jag åt " Biborka" som fick jobbet hon sökt, på mitt jobb. Inte samma avdelning, men vi ska nog kunna spika en och annan lunch från februari och framåt.
Saknar "Anjeska". Saknar henne alltid extra mycket när jag är på det här humöret.
Hon har den effekten på mig, att när man omges av henne så tappar man fokus från det trista allvaret och lever loppan för stunden. Och visst kan vi mala om tradiga saker, men det slutar alltid med flams och skratt. Alla borde ha en syster som min "Anjeska".

Och så ser jag fram emot morgondagen.
Då ska vi passa "Lilleman W".
Jag får äran att hämta gossen på dagis efter hans luciafirande och sen åker vi till affären och han får välja fredagsgottis.
Under kvällen kommer vi äta massor av godis och titta på idolfinalen. Inte bara på Calle och Erik, utan vi ska förska se om vi kan se "Lilleman W"s mamma och pappa också i publiken.
Och klockan 22 har vi en förhoppning om att alla barn redan somnat, så vi kan ladda batterierna inför lördagens äventyr.

Nä, dags att väcka familjen.

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Åh vännen, kommer in med en go liten kram till dig, hoppas du känner dig bättre nu.

♥ KRAM ♥

Skicka en kommentar