YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

02 december, 2009

Jultjo o tjim

. 02 december, 2009

Nu är julstimmet i full gång här!


I går kom käre "Lillebror" med kameran och hjälpte mig att ta kort på "Lillförken". Jag har försökt själv under 2 dagar men inte lyckats få en enda bild där hela "Lillfröken" syns. Och har jag väl fått med hela henne på bilden så har det varit mitt i ett storgårt. Allt annat än perfekta julkortet alltså. Ett tag övervägde jag faktiskt att ta ett kort när hon storgråter, pyntad med sin trollstav och sina vingar, och skriva: Med hopp om en lugn och fridfull jul.
Men nja...Okej, skämtet kanske går hem hos vissa, men kanske inte alla...
Hursomhelst lyckades "Lillebror".Trixet: "Biborka" hoppade och skuttade i bakgrunden.
Blev massa fina bilder.
Har valt ut ett par, sen kan jag minsann inte bara välja en! SUPERSVÅRT!

Här är mina favoriter:












Kan verkligen inte bara välja ut en!!!

När "The Man!" slutat i går åkte jag hem till "Lilleman W" och påbörjade hans väggmålning.
Ska bli två dinosaurier på väggen. EN stor och en liten. Eller som "Lilleman W" sa: En Wille-dinosaurie och den andra är mamma.
Hoppas kunna måla det klart senast fredag. Och självklart kommer det foto i bloggen när projektet är avklarat.
Jobbar kvällen idag så jag och "Lillfröken" har haft en lugn och supermysig förmiddag.
Vi har kört katten "Doris" i dockvagn, vi har lekt te-party och vi har dansat disco till julskivan.

4 från Dej till Mej:

Emma sa...

vad hon är lik dig på näst sista bilden :)

Hannah sa...

jag gillar 1:a 3:e och 5:e bilden bäst :)

Anonym sa...

Ja du Katty... Dem blev ju kanon bilderna. :)
Hälsa smulan att snart kommer kameran och jag igen ;)

Kram

Anonym sa...

Tilläggs att #3 är min favvorit av dessa. Annars bild "10" ;)

Skicka en kommentar