YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

30 december, 2009

Vågjäv¤#"/)#¤*ln...

. 30 december, 2009

höll på att ta dö på mig precis!
Ja, jag såg då döden i vitögat!
Okej, jag har frossat i choklad och JAAAADÅ jag har roffat åt mig julmat utan att skämmas och då ändå tagit i med råge...men va fasen??? Hur i allsin dar kunde jag bygga på kroppshyddan så hääääääääääär!!!
Det är skandal!
Jag vet att jag lovade att jag inte skulle ha någon mode, vikt eller annan hetsblogg...men det här var faktiskt en nära-döden-upplevelse!
Shit!
Seriöst, jag är i chocktillstånd?!
Tomten, är du säker på att du inte skickat in femlingar i min mage?
För då vore det okej att ha dom horribla siffrorna på vågen...
Men om inte det så....ja jäklar.
Släng på mig ett strypkoppel och ut och rasta mig för helsike?!

Nä...okej, från och med nu. NO MORE sötsaker.
(kan en våg visa 10 kg fel???)
Ut och rasta fläsket.
(nä...det kan den nog inte va?)
Disciplin. Nu är det stenhårt som gäller.
(såg jag verkligen rätt på siffror på vågen?)
Jag har 6 månader på mig...20 kg. PUTS VÄCK!

Oh my goooooooooooooooooooooooooooooooooooooood.....


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar