YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 november, 2009

Jag blir stressad

. 29 november, 2009

av att inte veta vad jag ska göra med min fritid?!
Jag har svalt suckar och pip med gott mod de sista veckorna när mitt liv bestått av i princip NOLL egentid.
Jag avskyr egentligen ordet EGENTID...men jag kan inte vara enbart mamma och sambo. Det går inte Jag måste få vara lite jag. Pysslig, flamsig, hemlig och så dära...Annars blir jag frustrerad och allt mitt "fröken annorlunda" förtvinar.
Men nu...när jag väl fick lite tid för mig själv blir jag bara stressad. Får då istället kravet på mig att verkligen ta vara på min EGENTID. Göra allt jag tycker om med förhoppning om att hinna med ett par MÅSTEN.
Nix...jag bara är...och tycker att "The Man" gott kan komma hem från fotbollsmatchen han kollar på med vänner. Och "Lillfröken" behöver inte sova nu. Hon kan gott vakna igen. Hon kan vara uppe till 22. Så vi kan leka, skratta och kela. Och sen gå och sova i stora sängen....Alla tillsammans. För jag vill inte vara själv. Jag vill inte ha mer EGENTID.
2 timmar alldeles för mig själv...och jag klarar inte av det!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar