YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 oktober, 2009

IGEN

. 24 oktober, 2009

Märks det att jag tappat stinget...IGEN, med bloggen?
När jag väl får tid att slå mig ner är jag för trött för att komma på något kul att skriva. Än en gång: hoppas på snar förbättring!

"Lillfröken" är hos mamma/mormor sen två timmar. Vi har inte lämnat bort henne en enda gång bara för att göra något bara vi , bara jag och "The Man", men idag tog vi chansen.
Blev visserligen bara lite julklappsköp och lite kylskåpspåfyllning men ändå! Att få gå och strosa på Maxi utan att springa affären runt i jakt på en försvunen "Lillfröken" är befriande.
Kom hem och lagade mat i hop och satt och pratade i lugn och ro. Också så himla behövligt!
Två timmar och batterierna är omladdade och jag saknar min goaste "Lillfröken" massor.

Har hittat perfekta julklappen till "Lilleman W"- en laptop! Självklart en barnanpassad,  :) men till och med "The Man" tyckte den var jättekul och alldeles perfekt! Så det blir nästa julklapp att inhandla.

Nä, nu ska jag köra och hämta hem sötnosen!
Svejs!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar