YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 oktober, 2009

Åldern börjar ta ut sin rätt...???

. 31 oktober, 2009

Klockan har inte ens slagit 21 och jag vill bara gå och sova. Har lyckats stå emot sen 20.00 men nu drar det i hop sig. Trött trött trött!

Hade en helgalen morgon: panikstress trots att jag gick upp i god tid.
Dock var ju förvisso inte.... film, dans, bus, mer dans, mer film, frukost, inte frukost, ny frukost, inte frukost, juice, juice, mera juice, film, dansa som gubbarna på filmen, byta blöja, inte byta blöja, mera dans, mera juice....inplanerat i den tidsplanen jag lagt upp för morgonen....
Och till råga på allt en bakfull sambo som knappt kunde öppna ögonen...Jihooo...
Pussade "Lillfröken" hejdå och pös efter ännu fler omständigheter till slut till jobbet!
Jobbade över till 16 och åkte direkt med familjen till kära mamma som bjöd på mat.
Åt som hästar!!!
Det var väl någon gång där efter maten som jag började drömma om att få gå och lägga mig...
SÅ låt oss se...då var nog klockan snarare endast 17.30.
Alltså har jag hållt mig vaken i 3 och 1/2 timme sen jag först kände av min supertrötthet.
Men då borde jag väl kunna gå och lägga mig nu?
Väl?
Okej, får helt enkelt bortse att resten av mina vänner är ute och dricker alkohol och festar som aldrig förr denna kväll.
Jag, ja jag trivs bättre häääääääääääär...hemma under mitt duntäcke!
Godnatt!

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

...men jag med...jag också hemma...pierre dansar klart för fullt just nu...du vet som sist.Jag roar mig avslagen i soffan=)

Skicka en kommentar