YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 oktober, 2009

Partners in crime...

. 09 oktober, 2009

Har inte tid med bloggen...eller inte så mycket tid som jag vill ha i alla fall just till bloggen.
Hinner inte fila på några bra skämt, inte strukturera upp mitt bloggskrivande, inte tänka ut dagens tanke....
För tillfället är min bloggvärld ett virrvarr!
Hoppas på snar ordning och reda!

Kalaset hos lilla Rut i går var så mysigt! Hon fick massor av finfina paket!
Tog alldeles för lite kort, men tänkte försöka lägga in ett par bilder i kväll eller i morgon från gårdagen.
Rut fick en lektunnel av oss som blev superpoppis, även hos Ruts pappa som klart skulle leka pajas. :)

"The Man" sov på soffan och jag och "Lillfröken" intog den 2 cm tunna madrassen på golvet. Behöver jag ens nämna att min kropp fortfarande är i plågor?
Blev prinsesstårta till frukost klocjan 08.00, till "Lillfrökens" stora förtjusning.
Efter x antal koppar kaffe for vi hem vid 10-tiden.

Har varit i full gång ända sen vi nådde "hultet".
Hann inte in genom dörrarna förrän jag började rensa skafferiet, tvätta, fixa i "Lillfröken"s garderob...osv...
"The Man" rev ut ett gammalt grovkök som var i förådet och har istället inhandlat finfina hyllor som vi lovat varandra att organisera exemplariskt.

"Lillfröken" har piggnat till igen efter sin feber som kom och försvann i förrgår. Det hon inte hann rusa av sig på kalaset i går eller med Rut i dag har hon rusat av sig idag. Det har varit full fart precis hela dagen!
Och idag har hon visst lärt sig att öppna ytterdörren utan att det hörs.
För att fira det lite extra så passade så klart hon och katten "Doris" på att rymma tillsammans.

Jag och "The Man stod och pratade om något och reagerade på ett konstigt ljud utanför ytterdörren...?!!!
Jodå, där ute stod "Lillfröken" barfota på trappan. Doris däremot var redan på flykt.
Partners in crime...

Dags att avrunda.
Snart kommer "Lillfröken" hem efter utflykt hos mormor.
Kanske hinner skriva lite senare annars återkommer jag i morgon!
Stå ut med upptagna mig ett tag till så ska jag gottgöra er!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar