YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 oktober, 2009

Jag vill ha....

. 15 oktober, 2009

Vet inte varför jag tappat lusten att blogga? Kommer inte på någonting, absolut ingenting, att skriva om?! Alldeles tom.
Okej, vi provar det här i stället...
Jag vill ändra om- typ byta sovrum, jag vill bygga en vägg med massa inbyggda fack och belysning, jag vill ha ny häll, ugn och bänkskiva i köket, jag behöver nya väggskåp i tvättstugan, jag vill ha en ny yttertrappa och ett nytt staket, jag vill ha nya sovrumsmöbler-åtminstone en ny säng...
Och jag vill ha nya vinterskor, jag vill köpa vinterjacka, overall, skor och lite nya kläder till "Lillfröken" och jag själv behöver nya kläder...jag får panik!
Och så behöver jag en laptop och jag vill ha en ny bil.
Eh...jag tror det var allt.
Och jo, storken får gärna fara hitåt också.
Eh...ja, det var nog det.


1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Håller med dig, inte direkt så att man lever ett Hollywoodliv med massa colla händelser! =( tyvärr. kram på dig i alla fall=)

Skicka en kommentar