YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

10 oktober, 2009

Jag tror vi kammade hem många "roligaste vuxna"-poäng

. 10 oktober, 2009

"Lillfröken" sover och "The Man" tittar på fotboll. Alltså ett ypperligt tillfälle för mig att slöa vid datorn, blogga och ta tag i att sortera alla kort vi har!!!

Kort från Ruts 1-års kalas:


"Lillfröken" hjälper till med disken. Mycket väluppfostrad. :)

Så här kul tyckte "Lillfröken" att det var när mamma ville att
"Lillfröken" skulle klä ut sig till en prinsessa.


Hitta Rut?

Och så dagen efter...
Allt går fortare när man är två. Och lättare?




For till Leo´s lekland idag; jag, "The Man", "Lillförken" och "The Man"s två kusinbarn L & J, 11 resp 7 år.
Vi hade verkligen superskoj! Självfallet blev det ju Macke Donkan efteråt och SJÄLVKLART måste man ha glass efter maten.
Jag tror vi kammade hem många "roligaste vuxna"-poäng hos både L & J.
Det var supermysigt och jag bestämde mig genast för att jag vill ha MINST 3 barn.
 Däremot är vi oense om den saken här hemma. Än så länge.
Både J och "Lillfröken" somnade efter 5 minuter i bilen på vägen hem. :)






Tänkte lägga upp filmer med, men det tar sån tid. Kanske i morgon?

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar