YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

05 oktober, 2009

Snabbrapport om dagen

. 05 oktober, 2009

Fullspäckad förmiddag men telefonsamtal och en tös som tyckte att hennes mamma var allt för upptagen.
For till jobbet vid 12.30 och fick äntligen träffa Tobbe igen!
Blev en massa ta-igen-snack!
Gillar Tobbe som bara den. Han påminner otroligt mycket om min bror, fast i en äldre version. Och jag kan bli precis lika irriterad på Tobbe som jag kan bli på kära "Lillebror".

Sen blev det en trist stämning framåt eftermiddagen...
Kära kära S blev ledsen och jag ville bara kunna göra henne glad igen. Tyvärr var det omständigheter som jag inte kunde påverka. Sådana situationer gillar jag inte alls, när jag inte kan göra alla glada igen.
Förhoppningsvis har S skakat av sig tråkigheterna och jag hoppas att omständigheterna kastas om så att hon blir glad igen.

Väl hemma igen var det kel och lek och tröst med en liten hoppa som vägrat sova middag när hon blev passad av mormor.
Klockan 19 tog hon sin nalle och gick till "stora sängen". Och efter en flaska välling sov hon som en stock.
"The Man" for till IKEA för att inhandla badrumsskåpet jag tjatat om i EVIGHEEETER!
Nu ska jag läsa favvo-bloggarna, tjöta lite på F.B och sen blir det nog "Hollywood-fruar"!

Så tack för idag!







0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar