YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 oktober, 2009

Just det där med

. 26 oktober, 2009

"I drömmarnas trädgård"....
Jag tycker "Teletubbies"-gubbarna är läskiga, men gick ändå och köpte en dvd för att det just är anpassat till mindre barn. Okej...ja, "Lillfröken" sitter ju inte precis o vrålglor på film, men ja...det var ju ändå något gulligt med en första dvd-film till henne.
Nä, jag tyckte inte det var så skoj..men jag är förälskad i "I drömmarnas trädgård". Verkligen!
Här har vi verkligen ett barnprogram som är anpassat för dom allra minsta.
 Okej..sen kan man ju ha åsikter om tv-program för småttingar visst, men det var inte det jag skulle diskutera...
"Lillfröken" var nog bara runt 9 månader när det av en slump var på tv:n hemma hos mamma/mormor när vi var där. "Lillfröken" var alldeles fascinerad! Alla färger och de konstiga ljuden.
Det är inget onödigt prat eller trams, inga kloka inlindade budskap. Bara en massa härlig fantasi och mystik.
Massa olika ljud och alldes för knepiga namn på gubbarna.
"Biborka" tycker prgrammet är avskyvärt. Och hon tycker gubbarna är jätteotäcka.:)
Men jag är ju en konstnärssjäl, och självklart avundas jag personerna bakom den här fantastiska ide´n.
Ja, det var nog kort och gott det jag ville säg...
Om man inte gillar "I drömmarnas trädgård", då är man ingen konstnär. Oavsett ålder.
Tack för mig!

2 från Dej till Mej:

Anonym sa...

jag är ingen konstnär... han med kanelbullarna är ändå obehaglig. och så går dom som pingviner som har kissat på sig. haha jag blir rädd på allvar!! haha

BIBORKA!!

Trasdockan sa...

Vårt favvisprogram här med. hihi!

Skicka en kommentar