YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 oktober, 2009

Jag och mitt dåliga samvete

. 21 oktober, 2009

Jag är född med konstant dåligt samvete. Jag kanske inte tänker på det varje minut, men om jag känner och tänker efter så kan jag minsann alltid alltid alltid hitta något jag har dåligt samvete för just då.
Just NU har jag dåligt samvete för att jag var så otroligt oeffektiv på jobbet idag. Kändes bara som allt gick i slowmotion och det som kunde gå emot mig, ja det gjorde det...
Alla har väl sådana dagar. Skillnaden är bara att jag får dåligt samvete. Sådana dagar ger mig mer eller mindre panik och jag vill bara be om ursäkt för mig själv.För att jag inte presterar på max.
Jag klarar inte av att inte göra mitt allra bästa och om nöjer mig aldrig med mittimellandagar och definitivt inte dåliga dagar.

Jag får försöka vara effektivare på hemmaplan istället. Okej...stryk att jag har sovit 2 timmar med "Lillfröken", fått middag och kaffe serverat. Men från o med NU då.

Ser fram emot lördag. Då kommer "Anjeska" & co en sväng. Saknar dom massor!

Nu är "Lillfröken" med "The Man" i affären och köper ansiktskritor. "The Man" ska i väg i kväll och då ska jag göra en katt-ansiktsmålning på "Lillfröken". Förena nytta med nöje! Måla= jag får vara kreativ och på köpet får jag en toklycklig "Lillfröken".

Svejs så länge!
 

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar