YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

01 november, 2009

Jag skrotar nog mina principer

. 01 november, 2009

om att det i stort sett är kriminellt att gå och lägga sig innan kl 22.00.

Om jag var trött i går...då är jag tröttast idag!
Är knappt vid medvetande och är övertygad om att jag kommer strunta i mina annars viktiga principer om att vägra sova innan 22!

Okej, jag nallade lite på det där i går men kommer definitivt göra det ännu mer idag! Kanske dags av att avskaffa mina principer så det känns mindre kriminellt!
Vill kolla på tv kl 20 men det går i i repris så med lite tur kan jag "råka" somna med "Lillfröken" när hon vill sova, så där 19,19.30.
Det är däremot ett mirakel om jag lyckas hålla mig vaken de två återstående timmarna!
BORDE färga håret och plocka undan...
Det syns nämligen att "The Man" och "Lillfröken" har haft huset för sig själva mesta dels av helgen.
Men nä...jag tror banne mig inte jag orkar.
Gällande mitt numera två/tre-färgade hår...
Får traska till jobbet med 5 cm utväxt samt x antal gråa/vita hårstår i morgon också...
En dag mer eller mindre liksom.
Och städa...ja, det får jag försöka göra på Tisdag när jag är ledig, om jag orkar.

Gnällmaja...jag vet. Men om man upplevt det här tröttheten så förstår man mig!

Jag är helt enkelt inget kul när jag är så här trött så jag avrundar nog här!
Svejs!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar