YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 november, 2009

091121

. 22 november, 2009

var sista dagen i mitt liv som min kropp fick känna på alkohol. Aldrig mer!
Dålig som bara den...Kommer vara bakfull till tisdagkväll. MINST!
Tack o lov att jag tog semester i morgon. Det var nog ödet! Det måste det varit.
Till o med mina ben är bakfulla?!
Det var en trevlig kväll i går, det jag minns.
Fullt hus! Massor med skratt! Massor med härliga människor!

Tack alla!
Fast varför i allsin dar stoppade ingen mig när jag påbörjade vinflaska numer 2? Och "Gladys"- hur i helsike kom vi på idiotide´n att dricka tequila??? FY FARAO!

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Det var ju för att jag skulle hålla mig ifrån kolhydraterna...jag skakade när jag vaknade i morse...jag övervägde att spy i sängen för mina ben fattade inte att vi skulle in mot toaletten...men nu med massa mat och vatten mår man ganska hyfsat. Roligast var hos dig=)Tack =)

Skicka en kommentar