YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 november, 2009

Jobbhelg

. 28 november, 2009

Japp, i helgen är det min tur att jobba. 4 timmar per dag, då är det förbjudet att ens fälla en suck. Så jag bara nickar och ler.

Har inte bloggat på 2 dagar! Skoja min doja att jag har abstinens i både fingrar och skalle!
Anledningen är helt enkelt "Lillfröken" som vägrar sova på kvällarna. Hon är utan problem uppe till 22 och om man inte lägger sig då så är det alltid något annat som måste prioriteras. Men vi kör stenhårt med "det är bara en fas, det går snart över" för att undvika att slita av vårt hår. I annat fall hade vi båda varit skalliga vid det här laget.

Tog ju svininfluensa-sprutan i torsdags. Kändes verkligen inte! Och då är jag hysteriskt spruträdd och kände verkligen efter i minsta detalj så jag skulle hinna få ur mig ett AJ åtminstone, men det hann jag inte.
Inga biverkningar. Alla har pratat om grymt ont i armen, inte jag! Känner verkligen ingenting. Pyttelite träningsvärk känns det som men inget jag reagerar över.
I går kväll fick jag som ledvärk och konstig frossa de sista timmarna av kvällen men det är puts väck idag.

Nähä, måste gå igen. Återkommer i kväll. Hoppas jag!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar