YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 november, 2009

Jag lever

. 20 november, 2009

och är lyckligare än på länge!
Tänk att tandvärk kan få en att uppskatta livet!
4 sprutor och all värk är borta!
Det var en gammal lagning som krånglade. Okej, jag grät, men protesterade inte när dom sa att dom var tvungna att laga om tanden.
4 sprutor! Fatta! Alltså jag är IRONLADY!
Vänstersida av munnen hänger ungefär i jämnhöjd med mina knän, men vad som helst- bara jag slipper mer tandvärk!
Söndergråten och halvsovandes körde jag hem i alla fall efter tandläkaren.
Var uppe till 2 i natt och vaknade, precis som jag förutspådde, flera ggr per timme, och räknade ner timmarna till det ljuvliga klockslaget 9;10.
Är helt slut, men lycklig! Sen att jag har en vecka på mig att bestämma mig om de ska rotfylla helvetestanden eller dra ut den...ja, det låter jag bli att fundera på nu.
Kommer bli eftermiddagslur MED RÅGE vill jag lova!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar